Johanna Bergström

Juli 2014

Kategori:

Ah! det kryper i kropp och själ just nu.
Vill få så mycket gjort...Brickor och glasunderlägg är pågång, nya vykort, och börjar sakta men säkert beta av lite beställningar =) 
Borde inte klaga när man kan stå ute i solen och kladda,det är ju underbart!  
 
 
 http://instagram.com/konstigatavlor
 
 
Vet inte vad jag fått för tillfällig ""hang up" på Musse öronen.Hoppas inte bli anklagad för att vara Åbergs copycat. Haha. Men har blivit en rolig grej som bryter av. 
Som sagt fortsättning följer...
 
 
 
 
 
Tavlan nedan är en beställning och jag har sakta men säkert vågat kalla den "nästan" klar. 
Jag har lätt en tendens att överarbeta mina tavlor ibland. Så jag har försökt ta viss lärdom utav det och låta tavlan vila när jag inte är nöjd. Kan hjälpa faktiskt.
 
 
 
Som sagt jag åker ingenstans utan en målarduk!. Phu helgen va räddad ;)  
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: